Kvällen den fjortonde maj.

Vi var ett gäng hemma hos Amanda blandannat. Där norpade någon min kamera viktel resulterade i en överraskning i form av drygt 100 bilder. Men sånt är kul när man själv är för lat för att fota själv.

Vi hoppade massa studsmatta. Det är så barnsligt kul, att flyga upp i lutten sådära.

Micke hade nog mest skills av oss alla. Jag kommer ihåg för någon sommar sedan när jag skulle lära mig hoppa upp och sedan sätta mig på rumpan. Kan ju säga att modigheten sedan jag var ungefär åtta hade försvunnit under de år jag inte hoppat, det tog nämligen flera timmar innan jag vågade ta ordentlig sats. Det allra roligaste var när jag ångrade mig i luften påväg ner, vilket resulterade i något fånigt skrik och sprattel i försök att komma på fötter innan jag landade. Det måste sett kul ut!

Jag drog med mig Amanda och gömde mig på en gunga vid våran låg- och mellanstadieskola i protest mot dom andra som ville spela brännboll. Det är så tråkigt att man börjar må illa av att gunga för mycket nuförtiden. Bättre var det förr, håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: wils

jag saknar errrrr!

2010-05-17 @ 21:59:38
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0