M på Klubb Molto.


1/2 2009
Ungefär såg alla mina bidler ut från min första konsert med Markus Krunegård. Efter denna dag började jag verkligen älska honom.

24/11 2009
Andra konserten på Södra teatern. Härifrån blev det massa fina bilder, till skillnad från igår på klubb Molto då det inte blev en enda. Ångrar mig lite smått, men man kan trots allt njuta mer av själva konserten när man slipper koncentrera sig på att få bra bilder. Tycker ni inte?

Sjunde gången jag såg Markus uppträda var igår, det var himla bra! De hade dock en massa problem med ljudet, fast jag tycker Markus o bandet tacklade det utmärkt och körde på ändå. Jag vet inte vad mer jag ska säga riktigt. Ni vet säkert hur det känns att stå längst fram på en konsert, bara några få meter från sin absoluta idol. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0