12.50


Några kompisar sov över här inatt, vi tittade på en massa Pippi Långstrumpavsnitt och pratade fram till 05.30 imorse. Värt att poängtera är att Astrid Lindgrenfilmerna förmodligen är de bästa filmer som någonsin gjorts. Jag älskade dem när jag var liten, jag älskar dem nu och jag kommer förmodligen älska dem i resten av mitt liv. Helt underbara.

Denna dag kommer nog främst bestå i garderobsstädande, ritande och gos med den fina katten ovan. Funderar lite smått på att åka in till stan och strosa i second handbutiker, men vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Saara

Ja visst är de bra!!! :)



O vilken fin bild på stiliga kissen :D

2010-03-03 @ 14:41:03
Postat av: Louise - Paperandpen

Sv: Tack så jättemycket! Du anar inte hur glad jag blev för din kommentar! :D



Jag håller med dig föresten. Astrids filmer kommer aldrig bli gamla och är så underbart bra! Ronja är min favorit!



ha det bra!

2010-03-03 @ 19:45:15
URL: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0