10.47

Goddag kära ni! Idag är en himla fin dag för min del vill jag meddela. Nu på morgonen bestod gympan av yoga med proffsig handledning av min klasskompis Sofie, och nu sitter jag i ett fönster med utsikt över Hornsgatan och väntar på att mattelektionen ska börja. Matte är väl inte direkt en dans på rosor, men det är fullt uthärdligt med vetskapen om att eftermiddagens svenska är inställd, vilket betyder att det enda som återstår av dagen är lunch - vilket inte är fy skam på den här fina skolan.

Ikväll är det ridning på schemat, ska bli jätteroligt. Hoppas eran dag också blir bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Saara

HAr du börjat på kvällsridning nu??

2010-03-15 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0