Kungen är död

Jag och mamma har härjat runt hela dagen känns det som. Först iväg till ridningen, sedan till Kungens Kurva och därifrån till Skärholmen. Tillbaka till Huddinge och köpa en ny symaskin för att sedan missa bussen med en hårsmån och därmed tvingas gå dom tre kilometrarna hem. Släpandes på en dramaten full med mat och en stor och otympling kartong full med symaskin.
Tillslut landade vi här hemma och började laga mat och pilla på maskinen. Sen värmde jag en vetekudde och dumpade mig själv vid datorn med Kent ur högtalarna, helt slut. Har egentligen lust att gömma mig i en mörk, varm grotta som kallas sängen, men ska nog laga en asbig kopp te och tagga för Harry Potter marathon med Amanda istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0