21.28


Om det är något jag gillar så är det att vara spontan. Att kunna göra lite vad man vill, när man vill, utan att behöva planera det innan. En fin, spontan kväll blir denna kväll. Fannie bestämde sig för att sova över hos mig eftersom att hon inte orkade gå hem själv, och eftersom att inget kan få mig att gå ut och trotsa den hundragradiga kylan.
Kvällen lär bli ytterst mysig, och förhoppningsvis natten också. Jag blir duktigare och duktigare på att dela säng med Fannie, det gäller bara att våga ta sin plats. Övermannar hon hela sängen får man ge henne en ordentlig knuff med rumpan, och sedan somna om igen.


Kommentarer
Postat av: fannie

haha det gäller bara att vara bestämm med mig så får man som man vill ;)

2010-01-13 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0