Kent och kortfilmen Hjärta.


Ikväll var jag och ett par kompisar på Kent på annexet. Ruskigt svettigt och högljutt men förbaskat bra också. Jag hade knappt lyssnat på deras nya skiva innan men det var en hel del gamla låtar också att sjunga med till.

En av de nya låtarna är hjärta. Den är sjukt fin och tillsammans med den här videon också väldigt hemsk och sorglig. På konserten visade de saknade personer på skärmar i bakgrunden, efter att jag upptäckte det rös jag hela låten igenom. Så himla..rörande.

Kommentarer
Postat av: wils

kentkentkentkentkentkentkentkentkent åhååå jag vill också!



(har btw ny blogg eller ja ny och ny men you know what i mean)

2010-02-28 @ 11:44:07
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0