Detaljer III

Alla dessa bilder föreställer saker som på ett eller annat sätt ligger nära mitt hjärta.

Här är en liten, liten del av den magdansdräkt som mamma sydde till mig när jag gick på magdans som mindre. Dessvärre får jag inte på mig den längre, men den är fin att titta på.

Här är egentligen bara en av flugorna som tillsammans med två gardintofsar pryder min egengjorda affisch med Markus Krunegård.

Och här en del av affischen. På den sitter lite olika bilder, urklipp från intervjuer, konsertbiljetter, autograf och annat smått och gott.
Den här lilla statyn köpte jag på en marknad i Dubai förra påsken. Tycker den är himla fin.

Kommentarer
Postat av: wils

SV: I SAY IT I SAY IT! tror jag!

2010-02-20 @ 11:22:41
URL: http://brightside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0