09.03


Jag har inte firat in sportlovet med en storartad fest långt in på natten, utan det blev fruktsallad med mamma framför Titanic istället. Ungefär en halvtimme in i filmen somnade jag och gick lite senare och lade mig i sängen. Vaknade av att Fannie ringde och upptäckte i samma veva att klockan var 21.04. Somnade om och vaknade av en knäpp dröm klockan 04.31. Klockan 08.00 gick jag upp, åt en lång frukost och läste bloggar. Bar ned cd-spelaren och en Håkanskiva till duschen och ser nu fram emot sångparty utan oro för att någon lyssnar (möjligtvis katten men det får han stå ut med).
Åh vad det är underbart att vara ensam ibland.

Kommentarer
Postat av: Evangelina

Hihi, håller med om ensamheten! Diggar't verkligen ibland! Vi är i Barcelona en vecka :D Puss o PEACE!

2010-02-27 @ 11:55:50
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0