08.44

Imorse var det fruktansvärt svårt att komma upp ur Fannies sköna säng. Men gick gjorde det och i tid till spanskan hann jag också, för att upptäcka att vi inte har någon spanska. Oerhört frustrerande må jag säga.

I eftermiddag ska jag, Fannie, Tilda och möjligtvis ett par till samla in namn mot pälsdjursfarmning(länk). Jag och Fannie har gjort det en gång förut, fick in 105 namn om jag inte minns fel. Det är fascinerande hur olika människor beter sig mot oss som samlar in namn, många är hur trevliga som helst, andra försöker vara coola och en del säger nej tack innan man ens fått säga det man vill ha sagt.
Nej tack till vadå? Jag säljer inga dammsugare och jag vill inte råna dig på mobilen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0