I ett fönster som har utsikt över Hornsgatan.

Soundtracken till Amelie är nog bland det finaste jag vet, och jag hoppas hoppas hoppas att de har fått in skivan på Bengans nu så att jag kan köpa den idag. Då ska jag lyssna på den i helgen och jag ska baka macarons och sväva runt i huset och låtsas att jag är i Frankrike.
Förresten så hittade jag ett franskt mynt i en igensydd ficka på min fyrtiotalskavaj som jag köpte på Myrorna för ett tag sedan. Att det var just franskt var ju himla fint faktiskt.

Kommentarer
Postat av: wils

SÖT TJEJ. har du klippt dig ännu kortare nu? eller har jag blivit senil och helt enkelt glömt att du hade så kort hår sist jag såg dig? men de e nääääjs iaf

2010-10-05 @ 10:17:11
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar; Tack tack! Ja, jag höll nog på lite väl länge med de med tanke på hur snett huvudet sitter^^ Fick lite bråttom i slutet!



Egentligen har jag andra bilder som jag tyckte bättre om, jag ska se om jag kan få upp de senare idag:)



Amelielåtarna är verkligen fantastiska. Speciellt när hon leder den blinda gubben, det är min favoritscen!

2010-10-05 @ 11:33:13
URL: http://jcn.blogg.se/
Postat av: Saara

Hej hej!

Fina bilder, gillar spec den sista :)

2010-10-06 @ 11:36:52
Postat av: Amanda

SV: puss på dig med!



och väldigt fina bilder du, speciellt den i mitten! den är nog min favorit

2010-10-06 @ 15:55:43
URL: http://amele.blogg.se/
Postat av: caisa

miihihui blooggisch

Postat av: sarah

<3 photobooth

2010-10-08 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0