Vad ska det bli av dig?


Höstlovet tog slut så himla fort att jag inte ens han känna av det ordentligt. Och varje gång jag är ledig från skolan påminns jag om hur hur skönt det är att kunna göra roligare saker än att sitta i ett klassrum hela dagarna. Och varje gång jag pluggar tänker jag att det här är inte vad jag vill göra just nu. Jag vill inte tillbringa min tid fast i skolan och i Sverige som redan är på tok för kallt och så vet man att det väntar typ fem månader innan det börjar bli varmt igen. Jag vill se träffa nya människor, ägna mig åt mina intressen, se världen och sånt istället. Åh.

Kommentarer
Postat av: Saara

En sak i sänder syster!

Tänk alla som hoppat av skolan för att göra roligare grejer - de har det inte så kul sen när de måste ta igen alla ämnen de missat.

Får försöka ta lite weekends istället för att ljusa upp tillvaron o se nya platser i världen! :)

2010-11-08 @ 16:52:26
Postat av: Agnes

sv: haha johanna <3 jag bara väntade på att du skulle se klänningsinlägget, för jag tänkte på dig under tiden jag gjorde det! de är verkligen ljuvliga!

2010-11-09 @ 11:56:08
URL: http://primulett.blogg.se/
Postat av: fridis

du är dålig på att blogga. jag saknar dina inlägg.

2010-12-01 @ 18:35:46
URL: http://byfrida.blogg.se/
Postat av: Tekla

Tycker bestämt att det är lite för tomt här!

2010-12-11 @ 01:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0