YES!


Jag var på arbetsintervju till telefonförsäljarjobbet där Klara, Caisa, Jasmine jobbar. Jag fick det! Även om jobbet säkerligen inte är det roligaste så är det otroligt skönt att ha en inkomst som det så fint heter. På onsdag ska jag på utbildning och sedan börjar jag, wiho!

Nu ska jag börja göra iordning mig och sedan åka iväg till skolan. Har inga ansträngande lektioner alls idag, kamratrespons på engelsakrönikor och g-prov i naturkunskap. Sedan vankas det bullbak med finaste Caisa. Idag blir en bra dag.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: fannie

WOHOOOOO,celebrate good times come on!

2010-05-27 @ 10:26:57
Postat av: Caisa

awssåååm,mmmmfmdalksjfka

Postat av: frida svarar

grattis :D

2010-05-29 @ 23:49:53
URL: http://byfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0