Glokaltmässa.

Igår hade vi mässa i skolan, som avslutning på vårat projekt Glokalt,"det globala i det lokala". Det gick finemang trots att jag och Nellie inte kunde slappna av förren några timmar innan det började, då vi märkte att vi visst skulle hinna klart. Vi delade ut arbete åt höger och vänster till de tre resterande gruppmedlemmarna som mer trodde på principen "det löser sig.." Här kommer ett par bilder från gårdagen!

Saga målar en fin banderoll till oss.

Fika sålde vi också.

Medan vi slet chillade andra ett tag.

Glassgruppen vad himla glassiga.

Tilda var redo att berätta om Godmorgons Apelsonjuice.

Sedan började folk droppa in..

Kommentarer
Postat av: louise

MEN VADÅ CHILLADE ?! :(:(:( Jag slet som ett djur med min äckliga film som jag aldrig mer vill se igen. Chillade in my asssssss

2010-04-18 @ 18:31:39
URL: http://alwaysl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0