Valborg var det också.

Jag vet, jag är lite väl sent ute denna gång. Men här kommer iallfall ett par bilder från valborg som firades med en hel hög kompisar hemma hos Amanda. Det var himlans trevligt!

Först bakade vi pizza. Hanna var glad!

Sedan åt Tilda, Sophie, Maria, Klara, Caisa och alla andra upp pizzan. Fast det blev ganska mycket över.

Sedan gick vi ner till majbrasan.

Där fanns korvstånd, liveband, lotteri och en karusell som man skulle bli jätteyr av om man åkte.

Men vi roade oss med att ta lite bilder istället. Av någon anledning går det liksom inte riktigt att få seriösa, fina bilder på mina kompisar, eller på mig heller för den delen. Men det är väl lite charmigt tycker jag.

Sen gick vi hem och åt syltmunkar, glass och melon. Och det var den valborgen!

Kommentarer
Postat av: Caisa

haha offer för tjockheten

Postat av: K

nämen titta. varför lägger du inte in dom på fejjan

2010-05-12 @ 15:20:28
URL: http://fckable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0