Läsvärt.


Virginia Andrews har skrivit en jättebra serie om en tjej som heter Melody, jag fick den i julklapp för många år sedan. I höstas när vi skulle välja en bok att läsa till en romanuppgift vi hade på svenskan hittade jag inte någon bok som verkade lockande och bestämde därför att ta någon som såg tråkig ut (en strategi jag ofta använder i sånahär sammanhang). Det blev Flickan från himlen, en bok jag senare såg var skriven av Virgina Andrews.

Jag läste inledningen av den "tråkiga" boken och fastnade direkt. Riktigt bra var den. Jag lämnade tillbaka den och tänkte inte mer på det förren jag hittade den, och fortsättningen Svart ängel på en secondhand affär. Jag slog till såklart, och nu är även fortsättningen utläst.

Ruskigt bra böcker det där. Läs dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0