Idag hittils.


Vaknade 08.40. Jag har en förmåga att inte lyckas vrida om dygnet på loven, det är väldigt skönt.

På förmiddagen skjutsade mamma mig till Secondhand affären i Huddinge påväg till jobbet. Hittade massvis med fina saker för så låga priser att det inte sved ett dugg! Bilder kommer, imorgon förhoppningsvis!

Det blev en fin promenad hem i det fabulösa vädret. Lite för tung kasse och lite för varma kläder men annars oklanderligt.

Efter en dusch och 50 situps fixade jag mig (ett par timmar i för god tid) inför ikväll då jag och Fannie ska på Markus Krunegårds konsert,  ÄR SÅ IN I NORDEN PEPPAD!


Kommentarer
Postat av: johanna

shit va coolt att våga handla i en secondhand butik , det hade jag aldrig vågat hehe :)

2010-03-07 @ 01:43:35
URL: http://johhhannaringhage.blogg.se/
Postat av: Saara

Vaa vaaaa! Är det där mitt rum?? Känner knappt igen mig! :-O

2010-03-09 @ 08:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0