Det är ett idogt jobb.



Först ritar jag alla linjer med blyerts.

Sedan fyller jag i strecken med en tunn, svart penna och suddar ut blyertsen.

Sedan färglägger jag tills jag känner mig nöjd.

Ni har precis sett en steg-för-steg guide till hur jag gör när jag tecknar. Förr ritade jag bara i blyerts, men sedan såg jag nevnariens tecknarfilm och då ville jag testa på en annan stil. För tillfället tycker jag att det är mycket roligare, och dessutom blir det ofta snyggare än vad det hade blivit om jag ritat i blyerts.

Nåja, jag har precis gjort klart teckningen ovan, och är väldigt nöjd! Ser ni vem det är?

Kommentarer
Postat av: fannie

HERREJESUS VAD SNYGG BILD!! :D:D:D:D:D MARKUS<3<3<3<3<3

Du är verkligen grym på att rita johanna ;)

PÖSSS PÅ RÖVEN

2010-03-20 @ 17:02:59
Postat av: Caisa

en viss markus krunegård som klätt ut sig till emil i lönneberga

Postat av: Tekla

Herregud vad duktig du är, det är ju Prinsen av Peking upp i dagen!

2010-03-21 @ 10:58:32
Postat av: Carita

sv: åh raring. tack så hemskt mycket! du är fin. och du tecknar fantastiskt. puss

2010-03-21 @ 15:23:33
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Klara eulalia

rawr sensuella läppar

2010-03-22 @ 10:43:15
URL: http://logiken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt!!!! kan väl alla se att det är Markus! :D Speciellt imponerad är jag av ögonen och skjortkragen. Lilla lillasyster Jonna är duktig hon! kärlek

2010-03-22 @ 16:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0