Copenhagen.


Bild från Ölandsresan förra sommaren. Jag, Fannie, Wils, Klara, Amanda och Liza hade tre helt underbara dagar med sol, tandemcyklande och äventyr på Fannies landställe på Öland. Vi ska dit i år igen, fast lite längre den här gången. Men förutom Öland har vi också planerat att..

..åka till Köpenhamn! Vi längtar oss galna allihop och är nu (eller snart iallfall) i full gång med att kolla vandrarhem, flygbiljetter (det suger att det är billigare än tåg) och vad vi ska hitta på under veckan där. Faktum är att jag och de andra alldeles snart ska hem till Fannie och göra klart vår tydliga, humoristiska och alldeles, alldeles underbara powerpoint som ska förklara allt som har att göra resan. Allt för att få våra kära föräldrar att känna sig trygga, och för att få koll på alla detaljer själva också såklart.

Har någon av er varit i Dannmark någon gång? Är det något speciellt vi absolut inte får missa? Puss.

Kommentarer
Postat av: mariapie

åhh, när jag var ett litet kiddo var jag i denmärk och kollade på en dansk trollkarl som pratade danska och jag förstod ingenting. det var fint!

2010-03-23 @ 19:17:03
URL: http://birdsweresinging.blogg.se/
Postat av: Saara

Jag vill också se presentationen!! En sak ni kan missa utan att det gör något är den röda korven... senapen smakar äckligt och ketchupen smakar senap.. Har aldrig varit i Köpenhamn, men fråga Ziba! Hon har ju en kompis som bor där.

2010-03-23 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0